Elsa fucking Hellmer & Emma fucking Zetterholm. ♥

Vaknade fixade mig åkte in till stan mötte Elsa så tog vi bussen hem till Emma i Lindö tog det lugnt hos henne pratade om gamla minnen och bara hade det allmänt roligt. Så blev vi hungriga och åkte in till stan och käkade kebabtallrik inne på Gu va gott! Emma drog hem så träffade jag Kiki och Claudia vi drog ner till bc där vi träffade några, så drog dom och jag stannade kvar med Robert, Toma, Amr, Dzani och några till. Tog bussen hem till Emma igen där det var lite vänner som jag umgicks med ganska mycke för nått år sen, mycket trevligt. Jaja tog bussen in mot stan stannade i bc med några och därefter åkte jag till sista hållplatsen i klocket där jag var med några en stund. Kom hem till min underbara säng för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan inte gå in på din blogresponse varför ? :)

2012-03-04 @ 11:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0