Don't act like i didn't fight for you.

Åkte hem till pappa hämtade lillebror och åkte ner till Farmor och efter det upp till Hageby och träffade Kadi och käkade mc mötte upp Issa lämnade min bror och gick upp till mig så gjorde vi oss iordning och åkte till Hageby igen och köpte ytterligare 2 hårfärger till. Och därefter drog vi till mc med Niko och Krille. Färgade ju mitt hår för någon dag sedan, blev inte så stor skillnad, lite ljusare bara är inte direktr svarthåri längre och nu ska vi straxt sätta in blekningen igen och hoppas på att jag slipper bli orange hårig! Aja vi får hoppas på de bästa ich se hur det blir helt enkelt, pusss ciaaaaao.
/ mobilen strular så bilder kommer så fort jag fixat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0