Det brister i min själ att se dig åka iväg, min lilla baby, min fina prinsessa.

Igår åkte jag in till staden och träffade en vän och pratade ut om verkligen allt, känndes skapligt skönt! Därefter kom Kadi och Issa så drog vi ner till bc där vi träffade sköna grabbar, och drog till mc, satt där ett tag käkade, pratade och bara tog det lugnt. Gick upp och träffade min fina bebis och hans vänner en stund ochså. Efter det mötte jag Kadi, Issa, Robert och Tomas igen. Och efter att de sista bussarna och spårvagnarna hade gått så promenerade vi till Vilbergen och somnade hemma hos Issa, efter att  vi hade haft det mysigt, skrattat, pratat och gråtit så somnade vi. Vaknade ganska tidigt imorse och pussade och vinkade av Issa så åkte hon iväg, åh mitt hjärta, ja känner redan saknad, glöm inte att vi älskar dig våran lilla, ängel, prinsessa och fina lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0