Dom kommer att skriva om oss två som Romeo och Juliet.

Godmorgon från mig och Kadi eller aa från mig Kadi ligger bredvid mig och sover fortfarande. Vi mår som förtjänat efter gårdagens bravader haha. Vi är ensamna hos mig mamma är ute på landet och firar Midsommar.
Lite senare ikväll ska jag och Kadi hem till henne och fira hennes syster som fyllde hela 20 år förra veckan tror jag att et var, stort Grattis till dig igen Fey! Aja vi ska iallifall fira henne med hennes familj och nära vänner, blir att grilla och bara ha det trevligt. Nu ska jag sova lite till och sedan väcka min tjockis så ska vi hoppa in i duschen och göra oss fräscha inför ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0