svar på taaaaal.

Blir fan irriterad nu. Videon var ens inte gjord för att lägga supp på facebook eller att publiceras överhuvudtaget. Jag har inte lagt upp den nånstans riiiiight?! Fucking bitches. Jag tar inte åt mig av det ni skriver. Ksenia la upp den för att hämnas för att ja la upp en bild på henne för ett tag sen. Och nej jag tog ej upp tröjan för att mina string skulle synas. Haha för somsagt var det ej menat att den skulle publiceras överhuvudtaget. Och WOOOOW mina string syndes. AHAHAHHA vadårå tror ni att ja tänkte såhär ''hej jag heter nina coh jag har string'' Det är inget woow att ha string. :) Och återigeeeen så var det eeeej menat att videon skulle publiceras. :) Men iallafall fortsätt slösa eran tid på att kommentera för nu har ju fått våra macbooks från skolan så det är inte alls svårt att hitta den personen/personerna som kommenterar och ja tänker anmäla just so you know. Men yaaaa byee. :D

Kommentarer
Postat av: merima radic

Tycker det är dålig stil av dom som kommenterar om videoklippet. Och om du har string? Who cares, det var inte meningen att dom skulle ''visas upp'' Tycker inte du ska ta åt dig alls av vad dom säger. Puss

2011-09-05 @ 21:53:46
Postat av: frida

så jävla omoget, vem som helst fattar väl att det är en drivvideo, o plus det är ju inte hela världen om man använder string hahah

2011-09-05 @ 22:00:26
URL: http://fridadehlin.blogg.se/
Postat av: tina

Det finns omogna människor överallt, fyfan. Som om de aldrig sett string ärligt talat, de har ju inget annat att kommentera!

2011-09-06 @ 08:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0