+ SVAR PÅ FUCKING TAL

Har fått huuuuuuuuuuur många frågor som helst om Niko, som jag bara ignorerat och tagit bort.
Nej vi är inte tillsammans eller nått, vi är ens inte vänner. Vi ses aldrig vi pratar inte. Helt döda, han finns inte i min värld och inte ja i hans. Det är bäst så. Vi fick för stor del utan varandras liv och det blev för mycke. Och jaaaaaa, ja vet inte huuuuur många gånger jag sgat ooooch skrivit det. Jaaaa han är min första kärlek min första i nästan allt. Och ni behöver heller inte skriva tex '' han är ju med andra tjejer hela tiden'' för ärligt talat i don't give a fuck! Helt ärligt nu alltså jag bryr mig faktist inte och kom inte och säg ''men det ska va ni 2! jag vet att det kommer bli nått igen'' För nu äre såhär att jag vet inte vad han tycker och känner men han tycker nog lika illa om mig som jag om honom. Och joooo jag vet det helt säkert nu det kommer aldrig någonsin bli nått mellan oss igen, aldrig någonsin. Nu är allting borta för han allt jag kännde för han osv allt helt borta!!!!!!!!!
Och här har ni eran fucking bild, den enda jag hittade långt bak i arkivet i bloggen

Kommentarer
Postat av: emelie

stå på dig nina, du är stark:)

2011-09-30 @ 23:05:55
URL: http://emelielofquistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0