// Kan inte tänka, jag står bara här och ler.


2 super snygga bilder på mina babes. 
Dagen spenderades med Johanna, Ksenia och Liza. Älskar er enormt. Är sjukt trött ska nog sova straxt är fortfarande lite sjuk.
Fast nu kan ja iallifall prata som en vanlig människa är inte hes längre, för nån dag sen lät det som att jag var i målbråttet, 
och jag tappade rösten då och då. Men jaja iallifall så ska ja sova typ nu. För att orka med skoldagen. 
pusssssssss.

jag föll en gång och då föll jag riktigt hårt att jag knappt kunde ta mig upp igen.
Och då lovade jag mig själv att aldrig falla tillbaks ige

Kommentarer
Postat av: alice :)

Jätte fin blogg nina :)

2011-09-05 @ 07:20:41
URL: http://alicenybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0