Vicky Eriksson.

Hittade en fin blogg som ägs av en öppen transexuell. Så enormt stark människ. Att ota emot så hår kritik av folk som är helt sjuka i huvudet. Men endå inte ta åt sig. Så starkt! Jag förtår inte hur folk tänker nu för tiden. Varför man ska lägga ig i andras liv, är erat eget så tråkigt? Okej jag har själv gjort dumma saker, kallat folk för massa skit, förstört för andra osv. Men varför? Varför vill man få andra att må dåligt? Ae sånt har jag iallifall lagt ner med. Man får så många onödiga kommentarer när man har en blogg. Jag är ju inte direkt ensamn om det, de stora bloggerskorna får ju också massa sånt. Som tex Kissie, Kenza Dessie osv. Alla är inte lika starka som tex Vicky. Sånt här kan leda till självmord osv. Ja det kanske låter överdrivet men det är faktist mobbning. Och det kan bli jobbigt att få massa dålig kritik hela tiden så man tillslut inte orkar. Det finns ju faktst barn som skär sig osv på grund av att man blir mobbad. Ae vet inte vad ja ska skriva blir så irriterad.
Men iallifall, du är en så stark person Vicky låt dom inte få ner dig!
http://imvicky.myshowroom.se/

Klicka på länken eller på bilden för att komma till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0