'

Är rädd att öppna mig igen. Jag skulle inte orka att öppna mig och få mitt hjärta krossat igen. Du var allt som jag behövde. Nu är du inget. Du kysser mig ens inte i mina drömmar längre. Vet inte vilka som är äkta och vilka som bara är ute efter en sak. Har stött på mr.liar mr.player mr.asshole & mr.onenightstand men inte mr.Right. Jag förlorar ganska mycke på att jag blev helt krossad av den som jag trodde att jag skulle spendera ganska lång tid med, han som jag såg min framtid i hans ögon. Jag tror att alla är som han, som de som bara lekt. Jag ser förbi de som är äkta och vill nått bra. Jag tänker ett steg före, tycker inte att man är helt frisk i huvudet när man tar en tjej och behandlar henne som en prinsessa ett tag och sedan bara drar när man fått det man vill. Så lätt fungerar det inte, inte med mig den stämpeln har jag nästan fått bort. Så mycke rykten och skit. Har nästan rensat bort allt detdär. Och vill inte falla dit igen. Kärlek är det finaste som finns och den underbaraste känslan i världen, när den funkar. Annars är det så man nästan avlider. Att vara kär själv är det värsta som finns. Minns bara hur ett gått förut och det är nått jag helst avstår från. Jag vill inte falla dit igen. Det kommer ta tid. Och det kommer komma killar som man försöker med emmelan. Har svårt för att tycka om någon på det sättet, men när ja väl är där så är det svårt att få bort det. Man vill alltid ha det man inte kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0