Att se den man tycker om med någon annan är som ett slag i magen fast tusen gånger värre.

Får se ifall jag får någon sömn inatt igen. Är trött men kan inte sova. Alla tankar bara snurrar runt. Varför? varför ska det vara såhär för? Jag vill vara glad igen och inte bära runt på ett fake leénde. Jag vill kunna skratta på riktigt igen. Jag vill känna att jag vill gå ut och ha kul och inte sitta hemma och vilja vara ifred. Vad fan är det som händer med mig ärligt talat? Jag måste resa mig upp ur gropen jag grävt ner mig själv i. Med hjälp av världens finaste vänner så vet jag att jag kommer resa mig upp igen de kommer lyfta mig. Ni är bäst jag älskar er mest. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0