// Loving you i'm so over it.

Kunde sitta och gråta i timmar åt denna låten förut. Men ja, det var då! Nästan alla säger att jag kommer gå tillbaks till dig. Och att ja sagt ''nej jag det kommer jag inte, har kommit över honom'' tusen gånger förut. Men nu vet jag det till 210% aldrig mera han! Och nu vet jag det helt säkert. Enda sen den minuten det tog slut så grät jag sista gånger för dig. Jag har inte gråtit en enda gång sedan dess. Inte ens när jag lyssnat på depp låtar eller sett bilder på oss inte en enda gång. Jag fick nog och nu lever jag igen. Jag mår så mycke bättre nu. Vi åt skillda håll och vänder mig inte om igen, får jag har valt en så mycke bättre väg nu än att gå tillbaks till samma väg som alltid lett mig till dig. Du tog över mitt liv, du fick för stor del du var det enda jag tänkte på. Men nu finns det en ny ''han'' en som faktist behandlar mig så underbart bra! Och den som tagit över tankarna och ger mig miljoner fjärilar i magen så fort hans namn dyker upp eller när jag ser han. Så nu till er som fortfarande frågar om varför det tog slut mellan mig och niko så äre bara så, det funkade inte och det finns miljoner anledningar till varför det blev som det blev. Men somsagt nu går vi åt skilda håll och jag vänder mig inte om! :)

Kommentarer
Postat av: Ksenia Jernbom

SÅJAAAAAAAA BABEEEEEEEE!

2011-08-31 @ 15:39:30
URL: http://kseniajernbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0