+ Ksenia Jernbom.

För dig skulle jag gjort det mitt i natten, mitt i ett snöoväder, även om det regnade eller åskade. För dig skulle jag gjort det även om jag var själv mot 4 stycken, oavsätt ålder eller längd. Du är mer än min bästavän. Vi har delar mer än så, du är inte min vän utan en del av mig. Vi bråkar, ja vi gör det hela tiden. Men vi blir sams direkt. Det behövs ens inget förlåt, uatn det löser sig direkt. Jag vet inte vad ja skulle gjort utan dig, vet inte hur långt bak på livets skala jag skulle vart utan dig. Du lyfter alltid upp mig då jag börjar falla ner. Vi är så olika men endå så lika.
För om jag förlorar dig så förlorar jag en del av mig själv. Du är energin som får upp mig på morgonen och mitt ork under dagen, min lycka mitt skratt och min trygghet, ja älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Ksenia Jernbom

älskar dig, du är min guds gåva. vet inte vad jag skulle göra utan dig, ärligt talat. älskar dig mest <3

2011-08-16 @ 12:15:21
URL: http://kseniajernbom.blogg.se/
Postat av: tild

2011-08-16 @ 19:48:19
URL: http://tizwe.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg, har du löshår eller är de ditt riktiga ?

2011-08-16 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0