11 fakta om mig.

1: Jag har världens finaste vänner!
2: Min pojkvän är bäst och ja älskar han mest!
3: Jag går inte någonstans utan min mobil.
4: Bestämmer jag mig för nått så ska det bli så.
5: När jag blir arg så blir jag riktigt arg och det är fan läskigt ibland hur arg ja blir, och ja blir lätt irriterad.
6: Lil Wayne, Massari och Chris Brown äger!
7: Jag kan inte åka någonstans utan att ha sminkat mig och fixat håret eller ha på mig mjukis ute.
8: Jag är egenvärld, osmart och efterbliven tydligen.......
9: Mc äger och klocket kioskens pomme.
10: Jag har rökt i 6 år nu men slutade för ungefär 2-3 veckor sen, stolt!
11: Turkiet Alanya 2011 med Ksenia var verkligen ett minne för livet, måste göras om!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du rökt sen du var 9 ? :O

2011-08-01 @ 17:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0