Fika, fika & fika!

Blev inte så mycke av ''bloggpausen'' jag kör endå! 
Iallifall träffade Ksenia inne i stan vid 3 tog en fika inne på Brödernas Café standard! Hade ett möte vid 16 och efter det träffade jag Ksenia igen och hon va med Mujo så satte vi oss och fika på Brödernas Café igen. Vi gick runt i stan kollade lite kläder och så vidar till Hageby Centrum eller aa Mirum Gallerian.
Och efter det åkte vi in till staden igen och satte och på ett fik igen, ett ganska så nytt fik som heter TastyThai och TacoBar i kanske 3 timmar. Skönt att bara sitta och ta det lugnt prata om allt och inget. Kadriye, Fanny, Krille och Robin kom efter någon timme också. Tog spårvagnen hemmåt vid 23 och la mig i sängen är fortfarande sjuk, känner att allt bara blev jobbigt igen så gick ut på en promenad här i Klocket tog en cigg, satte i hörlurarna med skön musik och rensade tankarna, pratade med mina underbaravänner och sedan gick hem och städade mitt nya fina rum. 
Ska straxt sätta på en film och sedan ta en godnatt cigg och sova, Godnatt finisar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0