True intent.

Nu är musiken på högsta, plattången är på och kläderna ligger framme, nu ska jag göra mig iordning och åka ner till stan och träffa Ksenia och prata lite. Får ganska många kommentarer om henne faktist och mycke folk som kommer fram och frågar. Vi är inte osams, vi bråkar inte. Vi är sams vi umgås bara inte som förr. Och nej vi kommer inte bli bästavänner nu bara för att vi ska ses och prata sp missuppfatta inte det. Och eftersom att det är så mcyke skitsnack och avundsjuka så ska vi reda ut lite saker, tycker personligen att det är sorgligt hur mycke skit folk snackar så de sjukt, sköt ert egna liv, ni komemr dö er egen död. Är erat liv så jävla tråkigt så ni måste lägga er i mitt? Haha yaaa, fuck er skitsnackare iallifall nu ska jag göra mig iordning, och senare kanske träffa min älskling och efter det Becca och Kadi. kyyyyyyyyyysssss

Kommentarer
Postat av: Följ bara mitt råd

Snälla jag ber dig sluta säg "yaaa" de så fucking fult när någon säger så som inte är chilenare . Jag ber dig!!! Du kommer bara skämma ut dig om folk hör dig säga så.

2012-03-15 @ 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0