Trettionde januari.

Min mat idag. Detta åt jag på jobbet idag, hur gott som helst. Jobbar somsagt i Fräckafröken/Brödernas i Hageby måndagar och tisdagar istället för att gå till skolan vilket jag endå inte gör haha nej men har bestämmt med min mentor mamma och rektor att jag bara går i skolan 3 dagar i veckan, ganska skönt endå. Kadi och Mane kom dit och jag fick sluta vid 16 så drog vi in till stan och därefter hem till Kadi och bara tog det lugnt. När jag kom hem så var mina 2 kusiner här från Stockholm, mina fina prinsessor som jag saknat något otroligt mycke. Aja nu ligger jag i sängen med en godispåse och ska sätta på några avsnitt av Prison Break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0