Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut älskling.

Jag blir så arg och besviken på mig själv nu i efterhand att jag kunde vara så dum o lämna dig, det enda bra som gjorde mig så lycklig. Den enda som behandlade mig som en prinsessa. Den enda som verkligen brydde sig och gav allt och lite till. Han som hade respekten på högsta nivån. Det finns dagar då jag bara vill gå under, för hur ledsen jag faktist är, det går inte att beskriva. Jag har försökt men det räcker inte till. Du förtjänar det allra bästa, och det är inte jag. Tjejen som blir din nästa kommer att vara den lyckligaste prinsessan i världen och ja, jag är avundsjuk, så enormt avundsjuk. Men jag tappar aldrig hoppet om att du och jag nån dag blir som förr, då du bara var min prins.

Pc. ♥


Kommentarer
Postat av: dori

det var riktigt sött :)

2012-02-16 @ 15:52:46
URL: http://åstorp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0