+ Q/A

Tänkte skriva upp lite frågor som jag får ganska ofta. Har gått igenom nästan alla frågor osv så nu får ni svaren här i ett inlägg så ni kanske slipper fråga samma saker. :)
1: Röker du? Ja det gör jag.
2: hur många piercingar har du? vilka ställen? Jag har 7 piercingar, 5 i öronen 1 i naveln och tungan.
3: Andvänder du löshår? Ja det gör jag.
4: Brukar du dricka? Ja på fester, festar inte så jätte ofta längre.
5: Vem är din älskling? Det tar vi sen somsagt. :)
6: Har du någon tattoo? Nej men jag ska tatuera mig, har riktigt inte bestämmt mig vad och vart.
7: Hur mycke betalade du för din navelpiercing och vem gjorde den? Jag betalade inte nått en vän till mig är super duktig på sånt!
8: Kan inte du visa i ett inlägg vad du andvänder för smink osv? Jo absolut!
9: Kan du visa bilder på ditt rum/hus? Absolut!
10: Hur långt är ditt hår utan löshår? Det var underbrösten men jag klippte av det för inte så löngesen så nu är det axelkort.
11: när förlorade du oskulden ? Mars
12: är du o ksenia systrar? Nej det är vi faktist inte.
13: varför ska du skaffa p-stav när du bara har haft sex 3 ggr? så onödig? Det spelar faktist ingen roll ifal jag har haft sex med 3 stycken. Jag kännde för att ja ville ha p-stav :)
14: hur lång är du? 166-168
15: Gör en bloppis på kläder som du tex inte andvänder eller inte vill ha! :D Har faktist tänkt på det :D
16: vilken längd har du på ditt löshår och vilket gymnasium ska du välja ? 50 centimeter. Jag har
17: hur ska din ''drömprins'' se ut? :) vilka är dina närmaste? Han behöver inte se ut på nått speciellt sätt men min baby är bra som han är. :) Fanny, Ksenia, Olivia, Emma och Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0