In reality, people judged you from your actions without knowing the reasons behind it.

BRUKAR DU KOMMA I TID:

haha, jaa (nej) eller jo om det är nått jag tycker är viktigt. (kul)

 

HAR DU BRA KONDITION:
Verkligen inte.

 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
today?

 

HUR KÄNNER DU DIG NU:
allmänt förvirrad, trött och lite ont i hjärtat

 

 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart och någon färgglad tröja


BLIR DU BRA PÅ KORT:
nej.

 

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
3-4 dagar sen, en sak barra

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej, men orkar inte förklara

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Helt ok kväll.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Oboy eller smoothie passar fint på morgonen.


KAN DU LAGA MAT:
Ja.

 

ÄR DU NYTTIG:
hahahahah, nej.

 

 

ÄR DU BLYG:
Verkligen inte. :)

 

 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
vid 08

 

HAR DU SNYGGA SKOR:

Är kär i mina skor som är i mitten

(De i mitten har jag)

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Fifa 12


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?

Inte så mycket.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Haha, ja

 

JAG SOVER:

På dagarna (iskolan) haha nae men ahr sömnproblem typ.


VAD SA DU SENAST?

"Haha va? fatta inte."

 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Hmm.. I turkiet typ


 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Jag har många nära jag vet finns där till 450%

Men jag brukar ringa till Fanny eller Ksenia i förstahand.

 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Han. Sommar,värme osv. Helg. Sömn. Min mobil.

 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"mmm. MEN JAAAAAAAAAAA" (Ksenia ringer och väcker mig och jag har sånt där härligt morgonhumör nivet)

 

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

 

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Nej.


HAR DU KÖRKORT:
Nej.

 

 

ÄR DU ENSAM NU:

Nej, sitter med typ 30 stycken till i klassrummet.

 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Studiedag imorgon, helg,en viss person, ha kul med fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0