¤ There was a time I thought that you did everything right.

Jag gav mitt allt och mycke mer. Det var så fel. För när du försvann så förlorade jag allt. Men började direkt att kämpa mig upp igen, jag har redan kommit långt. Jag har släppt dig nu. Jag vet att jag sagt det tusen gånger, men nu vet jag det. Du är ett minne som smälter bort. Du var elden i mitt liv.
Du satte ett R för livet då du spottade på mig gav mig fingret knuffade till och gick utan att vända dig om en enda gång. Kärleken gjorde mig blind, satte fart på benen, kunde inte sluta gå. Men stannade efter 12 hela månader och tänkte så det gjorde ont. Jag gjorde mitt eget val och jag är nu nöjd med det. Så ska man inte bli behandlad av nån som sagt att man ha varit ens allt. Jag saknar inte dig. Jag saknar inte nått som har med dig att göra. Jag tar mig upp, upp mot toppen och kommer att se ner på dig. För du är så fel, så fel som man kan bli.. Du ber mig att dö är det där kallat respekt? Vi två föralltid och mot världen, var det inte så vi sa? Det starka bandet som var mellan oss är åt helvetet. Jag kommer inte öppna mig för en ny, inte våga älska och falla tollbaks, sårad klarar jag inte av att bli igen. Ja älskar dig mitt allt, det var bara trams! Nu ska ditt namn inte komma upp nå mer blir bara irriterad, shalalalala.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så ska det låta nina!

2011-08-23 @ 20:30:50
Postat av: johanna

Du är otroligt stark mitt hjärta, och jag vet att du klarar det här! Vi alla finns bakom din rygg hela tiden, du kan alltid räkna med oss. Alla gånger du fått dina väggar rasade har du byggt upp dom, gång efter gång, så helvetes stark! Volim te tresoro <3

2011-08-23 @ 22:32:36
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0