1 månad ja älskar dig världens finaste pojkvän.

Min första, min sista, min bästa. Du är det absolut bästa som hänt mig. Du tog bort smärtan. Du har läkt mina
jag föll för dig, och ja föll riktigt hårt och ja vill och kan inte ta mig upp för ja trivs bra där nere i din famn. Du är finast på alla sätt, bäst på alla sätt och vis. Du var bra då men du är bättre nu. Jag vet att ja inte säger det så ofta. Men du vetyder faktist mer än hela världen för mig. Du är det finaste som hänt mig. När jag inte är med dig så tänker jag på hur mycke jag vill vara det.  Jag saknar dig innan du går. Och du är den enda i hela världen som alltid kan göra mig glad oavsätt vad. Den som får mig upp på toppen av berget då jag egentligen bara vill falla ner. Min kärlek till dig är obeskrivlig, det går inte att förklara med ord. Trodde aldrig att man kunde bli så kär. Men med dig så blir jag bara mer och mer kär för varje dag som går. Det är läskigt hur kär man kan va. Jag säger stolt att du är min pojkvän.
Jag älskar dig mer än vad et finns stjärnor på himlen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0